Home • Returns
Returnering
Retur- og reklamationsprocedure
Returnér din pakke med PostNord – se detaljer nedenfor. Bemærk: DAO eller pakkeshops er ikke acceptable returmetoder.
Før du sender retur, bedes du udfylde formularen nedenfor så detaljeret som muligt. Hvis varen er defekt, inkluder gerne et billede af fejlen. Dette kan fremskynde processen.
Send formularen (og evt. billede) til følgende adresse:
LinguakopenhagaSchioldannsvej 3,1, G
2920 Charlottenlund
Efter vi modtager din returvare, vil du få en bekræftelse på modtagelsen.
Ved at trykke “send”, bekræfter du:
- At du forstår og accepterer at dække returneringsomkostningerne.
- At skulle der være en fejl fra vores side, vil du benytte den returlabel, vi fremsender til dig.
- At du har gennemgået og accepteret vores returbetingelser.
Retur- og reklamationsbetingelser:
Der gives 14 dages fuld returret fra modtagelsesdatoen.
Varebytte:
Skulle du ønske at bytte en vare, skal den returneres i overensstemmelse med betingelserne angivet ovenfor. Du dækker selv alle omkostninger forbundet med retur og genforsendelse.
Refusion:
Alle refusioner udføres til det betalingskort, der blev brugt ved oprindeligt køb.
Kontakt:
Hvis du har spørgsmål vedrørende retur- og reklamationsprocessen, kan du kontakte os på Hej@Chamra.com.